08 de març 2006

3, 2, 1....Involució!!!!

Jo creia sincerament que ja ho havia vist tot. De fet, tots nosaltres tenim el cul pelat de veure tot de coses que per les seves característiques surten de lo habitual. Tot i això, pel que veig últimament, em sembla que anirem tenint forces sorpreses.
Algú ha sentit a parlar de Darwin? De la Selecció natural? Es tracta d’un personatge i una teoria que si més no pretenien establir unes pautes per tal de definir com havia transcorregut l’evolució de l’espècie humana, tant a nivell físic i motriu com a nivell psíquic. Doncs resulta que, després de tants i tants anys, potser ens podríem trobar davant d’una prova que tiraria per terra unes quantes teories. Resulta que tot navegant, m’he trobat amb aquesta impactant notícia, que a part de ser bastant curiosa provoca diversitat de reaccions. Hi ha qui s’ho agafa serenament, analitzant els motius i les causes d’aquesta situació, i per contra hi ha qui reacciona amb total escepticisme al respecte. I és que la veritat és que l’escepticisme no està gens fora de lloc davant d’una notícia com aquesta, perque si mai ens ho haguessin explicat ens haguéssim fotut un bon fart de riure. Anem millor al grà, i m’entendreu.
La notícia en qüestió (Noticia 1) es presenta als seus lectors amb un titular cridaner per ell sol: “Una supuesta família de cuadrupedos turcos desata un debate científico sobre la evolución”. Podeu entendre doncs que com a persona curiosa, i perque no dir-ho, ociosa laboralment parlant, una notícia d’aquesta naturalesa (i mai més ben dit) no em podia passar per alt, sinó tot el contrari. Només el titular ja m’estava demanant a crits un anàlisi profund i rigorós d’aquest descobriment. Dit i fet, m’he disposat a clicar al link, i a devorar les paraules, frases i paràgrafs de l’article. A mesura que anava llegint m’anava fent una mica a la idea del que passava. Tot i això, hi ha coses que tal com les relata l’article francament no queden clares. Queda palès que tot l’article està basat en que la família en qüestió han patit una regressió en l’escala evolutiva, i que podrien haver retrocedit fins a un milió d’anys enrera. Es diu ràpid, eh! Ja veureu proveu-ho: unmiliód’anysenrera!! En fi, que tal com descriu l’article la familia la conformen els progenitors i 19 xurumbeles!! 19!! Es diu ràpid, eh...be, millor que no em repeteixi... El fet és que d’aquests 19 fills n’hi ha cinc que caminen de quatre grapes (Video), i segons m’ha semblat entendre el llenguatge que tenen es molt primitiu. I la pregunta que jo em plantejo és: Com és possible que s’hagi pogut esdevenir un retrocés en l’evolució? Com pot ser que uns turcs, de cop i volta deixin de parlar el turc per començar a parlar una llengua pròpia i primitiva? No pot ser que es tracti de persones setmesones? No pot ser que els faltessin algun minut d’incubadora? El que no se’m fa tan estrany d’imaginar és que un grup de persones, de cop i volta decideixin caminar a quatre grapes, així, perque sí (d’aquí que quan anem borratxos i anem pels terres diguem cofois l’expressió d’agafar una turca).Tot i això crec que tampoc es l’unic cas d’Involució. De fet només cal veure com en el seu ja habitual estat de desorientació, els senyors del PP també estan patint una regressió evolutiva. Han deixat de seure a les cadires, viuen al dia (sense cap objectiu ni finalitat) i francament també els falten deu minuts. Donaria el que fos perque les lleis evolutives facin lo propi i ens deslliurin d’aquest petaners, i posats a demanar, que la selecció natural s’encarregui del Mister Cope-r!