26 de maig 2006

Con faldas y a lo Loco!

Si avui mateix sortíssim al carrer per preguntar a la gent quin creuen que és en dia d’avui l’aspecte que els produeix més sensació d’inseguretat i de por, de ben segur que la majoria afirmaria que es tracta de la nova onada de robatoris que està visquent Catalunya. I és que lluny d’entrar en els motius que puguin tenir aquesta gent per veure’s avocats a cometre aquest delicte, estem parlant d’una de les situacions que més ràbia desperten alhora que generen una impotència immensa. Qualsevol podria pensar que parlo sense coneixement de causa, però us asseguro que se del que estic parlant. Entrar a casa i veure que l’espai està més buit, que les coses no son al seu lloc i que el desordre que es veu no és gens habitual et fa fer un bot al cor que es difícil d’explicar. La ràbia creix per segons per deixar pas a una gran impotència. I el més fort és que jo us parlo d’unes sensacions que vaig experimentar quan tot just tenia consciència del que significava sentir allò. Jo era un xinorri, i segurament no vaig saber copsar tot el mal que allò va fer als meus pares, perque moltes coses se m’escapaven o se m’amagaven directament, però si que era capaç de veure que la mare i el pare tenien una tristesa als rostres que no era gens normal de veure. I ara això últimament ho estan patint un futimé de persones de Catalunya amb l’afegit que ara els manguis no es limiten a entrar sense fer soroll i emportar-se tot allò que puguin, sinó que directament es deixen veure, actuen amb violència i s’emporten tot el que volen i més. Sincerament que no ho desitjo a ningú! I davant de tot això quina solució s’ha buscat la nostra estimada consellera d’interior? Doncs de la mateixa manera que hauria fet qualsevol han reforçat la presència dels Mossos d’Esquadra en les zones més afectades. Fins aquí tot correcte, si no fos que resulta que l’entranyable senyora Tura no ha enviat agents del cos dels Mossos, sinó tota una colla de xavals que encara estan en període de pràctiques!! Curiós no? De fet ve a ser com si el barça, el passat 17, de maig hagués enviat a jugar a l’estadi de Saint Denís tot l’equip del Barça B. No hagués tingut cap sentit oi? Sigui com sigui, tant si surt be la iniciativa com si no, la culpa serà sempre nostra! I és que no se com ni perquè però aquesta senyora, una espècie de barreja entre llet agra i pa sec, no te mai la responsabilitat de res, i sempre s’expulsa les puces com una professional! Que si culpa dels Okupes, que si culpa dels conductors, que si culpa de les festes de gràcia... No m’estranyaria gens que per consignes directes d’aquest coi de dona, la policia de Cadis ens culpi de l’incident que va patir la senyoreta Letizia quan un cop d’aire li va aixecar les faldilles i va deixar entreveure les vergonyes de tota una futura reina. No ens hauria de sorprendre que adjudiquessin el cop d’aire a un grup d’insurgents que defensen la tramuntana i respecte els quals s’ha de tenir tolerància zero.
Per sort això li ha passat a la Leti, que dintre el que hi cap sempre ha tingut una mínima classe vestint-se, perque si per exemple, per posar un cas a l’atzar, li hagués passat a la Tura, jo crec que lo dels robatoris hagués quedat en un segon terme en les preocupacions dels catalans, i que aquells culots de color marronós, de mida i formes dels anys 40, passarien a formar part dels malsons de tots nosaltres. Només de pensar-ho fins i tot a mi se’m posen els pels de punta, alhora que m’entren unes nàusees que... que....perdoneu-me un moment!!!!