03 de febrer 2006

Meca Gundena!!

Estic confós. Sento com tot em cau a terra. Primer m’assabento de lo del Poli de Village People, i ara això. Tota la vida creient que es tractava d’un personatge únic, i resulta que com ell, si més no n’hi ha un altre. Vaja, de fet no es dediquen exactament al mateix, però vaja, les diferències són mínimes. El que més m’ha dolgut, no és que hagi caigut un dels meus ídols, també un mite per molts de vosaltres, sinó el fet de que he perdut el temps mitificant a una persona, quan realment la meva adoració per les proeses impossibles hauria d’haver anar dirigida cap a un britànic, crescut a Sud Afirca. Les llagrimes dels ulls m’estan fent bastant difícil escriure tot el que m’està passant pel cap, però més difícil ho tenia aquest anglès en la majoria de les seves bogeries, i ell segur que no plorava. I és que qui m’havia de dir qeu hi hauria algú que superaria al Mític, únic, inigualable David Meca. Com ho sentiu!!
He anat a fer el cafè a un bar de per aquí, he agafat un dels diaris més contrastats del mercat (El Mundo Deportivo per qui no ho hagués deduït ja) que estava sobre la barra, i ha estat llavors quan ho he vist. En la contraportada, una foto d’un paio, amb turbopacket, ulleres de nedar, i el braç aixecat. El personatge en qüestió es diu Lewis Gordon Pugh, i es dedica a nedar en llargues distàncies, però amb la dificultat afegida de nedar en aigües summament fredes, ratllant el punt de congelació. I el que ha estat el cop definitiu ha estat l’assabentar-me que aquest boig de la vida ni tan sols és nedador professional, sinó que és advocat!! Com ho sentiu! I per si fos poc, el tio es dedica a fer aquestes bogeries amb 38 anys! Hauré de treure tots els posters del Meca que tinc per l’habitació, perque ha segon pla en el mon de les proeses. Estic fotut...
Mireu-ho vosaltres mateixos, perque a mi ja se’m talla la veu...

http://www.elmundodeportivo.es/20060203/NOTICIA211703492.html